.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس موساد برای مذاکرات آتش‌بس در غزه به دوحه می‌رود
رژیم صهیونیستی فردا رئیس سرویس جاسوسی خود را برای ادامه مذاکرات آتش‌بس به دوحه می‌فرستد.
رئیس موساد برای مذاکرات آتش‌بس در غزه به دوحه می‌رود

رژیم صهیونیستی که بار‌ها با مطالبات غیرمنطقی مانع از به نتیجه رسیدن مذاکرات آتش‌بس در غزه شده است، فردا رئیس سرویس جاسوسی خود را برای ادامه این مذاکرات به دوحه می‌فرستد.

 

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه امروز پنجشنبه خبر داد که یک هیأت از این رژیم به ریاست «دیوید بارنیا» رئیس موساد فردا جمعه عازم قطر خواهد شد.

 

دفتر نتانیاهو همچنین گفت که هدف از این سفر، برگزاری نشست در دوحه با میانجی‌هاست تا اسرای اسرائیلی آزاد شوند.

 

رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که رئیس موساد در این دیدار با «ویلیام برنز» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، «شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی» نخست وزیر قطر و «عباس کامل» رئیس سرویس اطلاعات مصر دیدار خواهد کرد.

 

اتحادیه اروپا در هفته‌های اخیر که احتمال حمله رژیم صهیونیستی به رفح قوت گرفته است، ابراز نگرانی‌ها از وضعیت انسانی بسیار وخیم در غزه را تشدید کرده، اما اقدام ملموسی برای وادار کردن تل‌آویو به توقف جنگ انجام نداده است.

 

سران کشور‌های این نهاد اروپایی در جلسه امروز خود در «بروکسل» خواستار برقراری آتش‌بس فوری انساندوستانه شدند که به یک آتش‌بس پایدار منتهی شود.

 

اتحادیه اروپا همچنین با ابراز نگرانی از وضعیت انسانی در غزه تصریح کرد «ما از تلفات بی‌سابقه غیرنظامیان و وضعیت بحرانی انسانی در نوار غزه وحشت کرده‌ایم».

 

یک هیأت از اسرائیل نیز به ریاست دیوید بارنیا دوشنبه هفته جاری به دوحه رفت تا درباره آتش‌بس در غزه و آزادی اسرای فلسطینی و اسرائیلی با میانجی‌ها مذاکره کند، ولی بدون هیچ نتیجه‌ای، به سرزمین‌های اشغالی بازگشت.

 

پیش از این، مقام صهیونیست خبر داد که انتظار می‌رود اسرائیل در ازای آزادی ۴۰ نفر از ۱۰۰ اسیر اسرائیلی، آتش‌بس شش هفته‌ای را پیشنهاد کند.

 

جمعه هفته قبل بود که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل روزنامه «اسرائیل هیوم» به نقل از یک منبع که در جریان مذاکرات آتش‌بس با حماس قرار دارد، خبر داد که مانع اصلی در مذاکرات بین اسرائیل و حماس از میان برداشته شده است. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.332 seconds.